שלום רב,

אתמול, ב- 1.9 התקיימה פגישה במשרדי האחים אום לטובת הסדרת נהלי עבודה משותפים בכל הקשור לתיקי הדייר ולשינויים בתכנון בנוכחות: הקבלן האחים אום, מנהל הפרויקט מטעם ווקסמן גוברין וונציגי קפיטל גרופ.

בפגישה סוכם כי כל המעוניין להיפגש במשרדי האחים אם עם איש הקשר מטעמם בכל שאלה הבהרה וכו’ יכול לעשות זאת באמצעות תיאום מראש מול שירן / חלי – 08-6209135 ללא עלות. כל מי שמעוניין בשינויים בתכנון, נקודות חשמל וכו’ יכול לתאם פגישה מול מהנדס הפרויקט או האדריכלית בעלות של 400 ש"ח. המטרה בתמחור הכספי לשינויים היא צמצום עד כמה שאפשר את כמות השינויים על מנת שלא לעכב את הפרויקט, מדובר בפרויקט הכולל 174 דירות, אם כל אחד יבצע שינוי כזה או אחר עלול להיות עיכוב בלוחות הזמנים וכמובן שאיננו מעוניינים בכך – לתשומת ליבכם!

כל מי שקיבל תוכנית חלוקה פנימית שאינה תואמת את דרישותיו מוזמן לפנות אלי (ליעל) למייל עד יום א’ הקרוב, אח"כ כבר לא יוכלו להתבצע שינויים. אני ואעביר רשימה בצורה מרוכזת לקבלן.

ברצונינו לחדד כי מבחינת מפרט הדירות נבחר סטנדרנט מצויין, עמיד ואיכותי המתאים לאופי הפרויקט ולדירות הסטודנטים ולכן אם ניתן להישאר במסגרת הסטנדרט ולא לבצע שידרוגים / שינויים הרי זה יטיב עם הפרויקט והזמנים.

מצורפות תמונות מאתמול מהאתר – כעת אנו בעיצומה של בניית קומה א’.

בברכת שנה טובה ומתוקה לכולם.

יעל

תמונות מהאתר 1.9

תמונות מהאתר 1.9

תמונות מהאתר 1.9

תמונות מהאתר 1.9