חברי קבוצה יקרים שלום רב,

אנו שמחים לעדכן כי לפני כשבוע החל הקבלן את עבודות החפירה והדיפון באתר, שטח האתר גודר ופונה וכן הוצב שלט הפרויקט. מצ"ב תמונות עדכניות מהשטח.
כמו כן, ביום חמישי האחרון נערך סיור עם נציגי הבנק הבינלאומי למשכנתאות באתר עצמו והם נפגשו עם הגורמים המקצועיים בשטח ( מנהל עבודה, מנהל הפרויקט וקבלן החפירות). אנו מרשים לעצמנו לומר כי נציגי הבנק התלהבו מאוד מהפרויקט וממיקומו.

בהמשך לפגישה שהתקיימה מס’ ימים לפני כן בבנק הבינלאומי ,אנו נמצאים בשלב שהפרויקט אושר בכל המסגרות בבנק וניתן להתחיל את פתיחת תיקי האשראי של הלווים. בקשנו מהבנק לקבל את מסמך תנאי ההלוואה ונעלה אותו בקרוב לפורטל מיד עם קבלתו.

ההלוואה לחברי הקבוצה תינתן לפי ריבית של פריים +1.4% על בסיס החזר ריבית בלבד ל- 3 שנים. ההלוואה תינתן עד 50% מעלויות הצפויות על פי דו"ח האפס, הכוללות מרכיב של 15% נוספים על עלויות הבנייה עבור בצ"מ (עלויות בלתי צפויות). הסיבה שטרם קבלנו את המסמך הרישמי מהבנק היא מאחר והבנק בודק האם לתת את ההלוואה ל- 3 שנים בלבד על בסיס החזר ריבית בלבד או האם לתת מראש הלוואה ל- 20 שנה שכ- 3 השנים הראשונות יהיו על בסיס החזר קריבית בלבד ואח"כ תהפוך ההלוואה למשכנתא רגילה והלווה יתחיל להחזיר קרן + ריבית.

כמו כן, בימים אלה אנו מגבשים מול הבנק את מנגנון הזרמת ההון העצמי הנדרש מכל הלווים להשלמה ל- 50% מכלל העלויות הצפויות (ע"פ דו"ח השמאות האחרון) בתוספת 15% בצ"מ. אנו ננסה לאפשר את פריסת ההון העצמי על פני לפחות 12 חודש וכן, להגיע לתנאים מיטביים עם הבנק הבינלאומי להלוואות לכל מטרה עבור השלמת ההון העצמי.

אוצר ייעוץ כלכלי נבחרה ע"י נציגות הקבוצה לטפל באישור הלווים אנו מבקשים את שיתוף הפעולה שלם בהעברת כל המסמכים הדרושים על מנת לאפשר את פתיחת מסגרות האשראי בהקדם.

בהזדמנות זו, אנו מתריעים בפני אותם חברי קבוצה שטרם העבירו את השלמת ההון העצמי כפי שנבקשו לפני מס’ חודשים ודרישות נוספות שנתבקשו מטעם עורכי הדין כי יש להסדיר עניין זה בהקדם האפשרי ובימים הקרובים ייצא מכתב התרעה סופי ע"י עורכי הדין של הקבוצה אשר יפעלו ע"פ הסכם השיתוף למכירת זכויות המפרים.

בהצלחה ובשעה טובה לכולם.

קפיטל גרופ

לינק להורדה