חברי הקבוצה שלום רב,

להלן הבהרה ועדכון בפרויקט בלפור 58 אחוזת מאיר בת ים:

1. בהמשך למכתב שקיבלתם אתמול מחברת ניהול הכספים פז כלכלה והנדסה ברצוננו להבהיר כי:

מסגרות האשראי שפתח הבנק לכל אחד מהרוכשים כוללות מסגרת נוספת של 5% עבור הוצאות בלתי צפויות מראש (בצ"מ), מסגרת אשר לא בהכרח תנוצל בסופו של דבר.

מסגרת הבצ"מ נועדה להבטיח את סיום הקמת הפרויקט גם במקרה של חריגה מהתקציב ו/או עלייה במדדים ו/או שדרוג המפרט הטכני לקראת תהליך האכלוס.

הנחיות בנק ישראל אינן מאפשרות לבנק להעניק מעל 70% מימון לכל רוכש ועל כן נוצר מצב בו כל אחד מהדיירים נדרש להזרים את ההון העצמי עבור מסגרת הבצ"מ.

(לדוגמה: אם הבצ"מ שנקבע לדירה הינו 30,000 ₪, הבנק בפועל מגדיל את מסגרת האשראי ב-70% שהם 21,000 ₪ ויחד עם זאת הלקוח נדרש להשלים 30% שהם 9,000 ₪).

נודה לשיתוף פעולה.

2. ברצוננו לעדכן כי מחר 11/8/10 תתקיים פגישה בין האדריכל ומנהל הפרויקט בעיריית בת ים לצורך עיון בהערות ראשוניות שניתנו על ידי מתאמת התכנון בעירייה לצורך הכנסת הבקשה להיתר לוועדה המקומית.

יחד עם זאת נציין כי במחצית השנייה של חודש אוגוסט העירייה יוצאת לפגרת קיץ, וספטמבר הינו חודש חגים, ולכן לא צפוי התיק להיכנס לוועדה לפני אוקטובר 2010.

במקביל אנו בוחנים את האפשרות להגיש בקשה להיתר חפירה ודיפון וזאת על מנת לנסות ולהאיץ את תחילת העבודות במגרש טרם קבלת היתר הבניה.

להערכתנו תחילת העבודה על הקרקע צפויה בסוף שנה זו.

תודה והמשך שבוע טוב